Τρόπος λειτουργίας Ems

H προπόνηση Ems είναι το απόλυτο “σύστημα εξάσκησης” με ευρεία γκάμα εφαρμογών και επίτευξης προσωπικών στόχων. Ενσωματώνει την πλέον καινοτόμο τεχνογνωσία και συνδυάζει άνεση, ευχάριστη άσκηση, και βέλτιστα αποτελέσματα στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.

background

Ασφάλεια και αποτέλεσμα ο στόχος μας

Η προπόνηση Ems είναι εύκολη και απολύτως ασφαλής για την υγεία μας. Στην πράξη ο ασκούμενος που κάνει είναι η εφαρμογή ενός γιλέκου με ηλεκτρόδια τα οποία, εφαρμόζοντας στο σώμα, επιτρέπουν σε όλες τις ομάδες μυών από την κορυφή μέχρι τα νύχια να ενεργοποιούνται ταυτόχρονα ή μεμονωμένα.

Τα γιλέκα άσκησης της miha bodytec παρέχουν ηλεκτρόδια για όλους τους μυς του σώματος και πιο συγκεκριμένα για το πλάτη, το μέσον, την κοιλιά και το στήθος. Συμπληρωματικά του γιλέκου το σύστημα εκγύμνασης ολοκληρώνεται με την εφαρμογή και την σύνδεση με το γιλέκο της άσκησης, τα ηλεκτρόδια για τα χέρια, τα προδιά και τα γλουτια. Το τελικό φορτίο της ατομικής φόρμας γυμναστικής επιτυγχάνει μεγαλύτερη αγωγιμότητα για την καλύτερη εφαρμογή των προγραμμάτων και τη βέλτιστη υγιεινή.

Στις μεγάλες μυϊκές ομάδες (πόδια, κοιλιακή χώρα, γλουτοί, πάνω και κάτω μέρος της ράχης, το στήθος, τα χέρια, οι βραχίονες) τοποθετούνται συνολικά οκτώ ζευγάρια ηλεκτρόδια.
Μέσω ευχάριστων ενθρώσεων ενεργοποιούνται και ασκούνται όλοι οι μυς που βρίσκονται ανάμεσα στα ηλεκτρόδια αλλά και πιο βαθιά μέσα στο σώμα (π.χ. πελλικό έδαφος και βαθιά μυοειδή). Οι έρευνες έχουν δείξει ότι η διέγερση και η εκγύμωση του μυός μέχρι το 95% του συνόλου του Έτσι, σε κάθε μεμονωμένο μυ είναι ασκείται ουσιαστικά σε πολύ λιγότερο χρόνο, με μεγαλύτερη ένταση και συχνότητα από ότι με την παραδοσιακή άσκηση ή τις συμβατικές θεραπείες. Όταν συνδυάζεται η προπόνηση EMS με αερόβια προπόνηση, προάγεται η λειτουργικότητα της προπόνησης σε πολύ υψηλά επίπεδα

Κατά την προπόνηση, με ένα απαλό και ευχάριστο ερεθισμό ενεργοποιεί ταυτόχρονα το δέρμα και το μυϊκό σύστημα σε ολόκληρο το σώμα. Με την βοήθεια ειδικών προγραμμάτων και εφαρμογών επιτυγχάνεται ο επιθυμητός στόχος σε συντομότερο χρόνο και με λιγότερη κόπο ενώ η εύκολη και λειτουργική εφαρμογή των ηλεκτροδίων παρέχει ελεύθερη κίνηση και για εκτέλεση αερόβιας δραστηριότητας με στόχο την ενεργοποίηση της μεταβολισμού και της καύσης λίπους.

 

 

 

Ο επαναστατικόςτρόπος λειτουργίας της Ems προπόνησης

Τα αποτελέσματα με τη προόνησης Ems είναι εμφανή και αισθητά σε ελάχιστο χρόνο (απο τη τέταρτη συνεδρία)  ενω η αίσθηση του σώματος μας αλλάζει κιόλας απο τη πρώτη δοκιμαστική προπόνηση.

Οι αγωνιστές, οι ανταγωνιστές, καθώς και οι εν τω βάθει μύες διεγείρονται ταυτόχρονα μέσω των ηλεκτρικών παλμών.Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να γυμνάσετε τόσο συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες όσο και ολόκληρο το σώμα κατάλληλα , αποτελεσματικά και χωρίς να δημιουργούνται ανισορροποίες όπως με άλλες μεθόδους γυμναστικής όπου κάποιες μυικές ομάδες γυμνάζονται περισσότερο , άλλες λιγότερο με αποτέλεσμα τραυματισμούς και παραμόρφωση του σώματος.

Το Ems Training είναι ικανό να διεγείρει όλες τις βασικές μυϊκές ομάδες του σώματός σας ταυτόχρονα και δεν επικεντρώνεται μόνο σε μια συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα όπως τα συνηθισμένα μηχανήματα ηλεκτρομυοδιέγερσης που διαφημίζονται σήμερα.

Η εκγύμναση EMS γίνεται συνήθως σε όρθια στάση, σε συνδυασμό με κάποιες χαμηλής επίδρασης κινήσεις. Κάθε μυϊκή ομάδα μπορεί να διεγερθεί και να γυμναστεί ξεχωριστά ανάλογα με τους στόχους και τις ανάγκες του ασκούμενου.
Οι αγωνιστές και ανταγωνιστές μύες διεγείρονται πάντα ταυτόχρονα, γεγονός που σημαίνει ότι θα είστε σε θέση να ενεργοποιήσετε το 90% του μυϊκού κυκλώματος που βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ηλεκτρόδια, συμπεριλαμβανομένων των βαθύτερων μυϊκών στρωμάτων. Για να έχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα είναι σημαντική η καλή ενυδάτωση του ασκούμενου , πριν κατα τη διάρκεια και μετά τη προπόνηση με τη κατανάλωση νερού και ηλεκτρολυτών.

Το Ems Training λειτουργεί σε διαφορετικές συχνότητες, ανάλογα με το είδος της προπόνησης και την κάθε μυϊκή ομάδα καθώς ο μυϊκός ιστός διαφέρει ανάλογα με τη θέση που έχει στο ανθρώπινο σώμα. Έρευνες έχουν δείξει ότι η προπόνηση Ems με 3-4 δευτερόλεπτα χαλάρωσης ανάμεσα σε κάθε 3-4 δευτερόλεπτα διέγερσης έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα χωρίς εξάνλτηση των μυών.